Szanowni Państwo, w związku ze skargami dotyczącymi zachowań niektórych z mieszkańców chcielibyśmy przypomnieć najważniejsze zasady warunków zgodnego współżycia mieszkańców.
Każdy z Państwa otrzymał kopię regulaminu porządku domowego jako załącznik do umowy najmu lokalu. Wersję elektroniczną można znaleźć TUTAJ.
ZGODNIE Z REGULAMINEM PORZĄDKU DOMOWEGO:
* zabrania się palenia tytoniu na terenie klatek schodowych i częściach wspólnych nieruchomości (PRZYPOMINAMY, ŻE BALKON STANOWI CZĘŚĆ WSPÓLNĄ NIERUCHOMOŚCI) oraz rozpalania grilla na balkonach,
* nie wolno także wyrzucać przez okna i drzwi balkonowe niedopałków itp.,
* wszyscy użytkownicy budynku mają obowiązek zachować czystość w klatkach schodowych korytarzach, piwnicach, garażach, zespołach wejściowych, pomieszczeniach wspólnego użytku oraz na zewnątrz budynku,
* do obowiązku właścicieli zwierząt należy przestrzeganie wymogów sanitarnoporządkowych oraz niezwłoczne usuwanie zanieczyszczenia pozostawionych przez zwierzęta na terenie nieruchomości i w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania przez mieszkańców, jak również usuwanie szkód wyrządzonych przez zwierzęta, właściciele lub opiekunowie zwierząt ponoszą pełną odpowiedzialność za ich zachowanie,
* psy należy wyprowadzać w taki sposób, aby zapewnić pełną nad nimi kontrolę,
* zabrania się wprowadzania zwierząt na teren placów zabaw i piaskownic dla dzieci.
Przypominamy także, że w stosunku do Najemców uporczywie lub rażąco nie przestrzegających postanowień Regulaminu, Wynajmującemu przysługuje prawo jednostronnego wypowiedzenia umowy najmu.